sâmbătă, 24 noiembrie 2012

Cartofi frantuzesti la cuptor




Astazi am sa va prezint o varianta adaptata a cartofilor frantuzesti, mai simpla, pentru ca eu asa o prefer, din varianta clasica am eliminat ouale fierte. 

Pentru aceasta reteta aveti nevoie de:

-1,3 kg cartofi;
-400 g cascaval ras;
-3 oua ;
-500 ml smantana;
-200 gr telemea;
-unt pentru uns tava;
-sare si piper;

Mai intai spalam cartofii si ii punem la fiert cu tot cu coaja impreuna cu sarea.
Dupa ce au fiert ii scoatem intr-un vas si ii lasam sa se raceasca.


Dupa ce s-au racit ii curatam de coaja si ii taiem felii.

Dam cascavalul  si branza prin razatoare.

Pregatim sosul, amestecam cele 3 oua batute ca pentru omleta cu smantana si condimentam cu sare si piper.


Dupa ce am pregatit toate ingredientele, putem sa ne apucam de montat reteta.
Tapetam un vas termorezistent cu unt.



Asezam un strat de rondele de cartofi, dupa care adaugam cascavalul ras, telemeaua rasa si la final sosul care trebuie sa acopere intreaga suprafata.



Procedam la fel si cu urmatoarele straturi, la final adaugam cascavalul, branza si sosul de smantana si dam totul  la cuptor aprox 30 min pana se rumenesc frumos.


Daca va plac ouale fierte, puteti sa adaugati printre straturi si felii de oua fierte, eu am preferat asa mai "light". Enjoy!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu