duminică, 11 noiembrie 2012

Orez chinezesc cu legume



Pentru week endul acesta m-am gandit sa pregatesc un orez chinezesc  usor, cu legume gatite ardente, o garnitura sanatoasa potrivita pentru diverse fripturi si sosuri.

Aveti nevoie de urmatoarele ingrediente:

-         300 gr orez prefiert, bob lung ;
-         2 ardei rosii ;
-         jumatate varza mica(aprox 200 g)
-         2 morcovi ;
-         3 oua ;
-         sare, piper, ulei masline ;

Mai intai  am pus uleiul de masline si orezul intr-un vas, unde l-am calit putin, dupa care am adaugat apa calda( de doua ori cantitatea de orez), si l-am lasat sa fiarba la foc mic pana apa a scazut .L-am condimentat cu sare si piper si l-am pus  intr-un vas separat.




Intr-un wok mare am pus putin ulei si 3 oua, pe care le-am franjurit asa ca pentru o omleta, urmeaza orezul pe care il amestecam cu bucatile de ou.




Morcovul si ardeiul ii taiem cubulete si varza o taiem fidelute fine.



Am adaugat morcovul taiat cubulete in tigaie, am amestecat bine, a urmat ardeiul si la final varza.Le-am amestecat pe toate f bine cu orezul si oul.




A iesit un orez foarte aromat si delicious,noi l-am servit impreuna cu piept de pui facut la grill si sos de rosii.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu