sâmbătă, 17 noiembrie 2012

Tarta cu mere caramelizate


Pot sa va marturisesc ca acesta este desertul pe care il prepar foarte frecvent, este potrivit pentru zilele cand sunt in lipsa de timp si totusi  avem  nevoie de ceva dulce. 
Este una dintre primele tarte pregatite de mine, care mi-a iesit din prima foarte buna..

Pentru pregatirea ei aveti nevoie de:
- 6 oua;
-6 linguri faina;
-6 linguri zahar;
-6 linguri ulei;
-un pliculet praf de copt;
-esenta de vanilei;
-2-3 mere;
-putina sare;
-zahar pt tapetatul tavii.

Mai intai am preincalzit  cuptorul la 180 grade si am pregatit  tava de tarta.

Am tapetat o tava de tarta cu hartie de copt si am presat uniform zahar.

Merele le-am taiat felii si le-am asezat in tava peste zahar.





Am separat ouale, albusurile le-am batut spuma dupa care am adaugat cele 6 linguri de zahar.



Separat am amestecat cele sase galbenusuri cu sarea si uleiul, asa ca pentru o maioneza.


Am amestecat albusurile batute spuma cu galbenusurile , dupa care am incorporat treptat faina cu ajutorul unei spatule de lemn, la final  am adaugat praful de copt si esenta de vanilie.


Am turnat compozitia peste mere, si am bagat prajitura la cuptor  la foc mediu pentru aprox 40 min, pana trece testul scobitorii.


Dupa ce s-a copt, am rasturnat tarta, am desprins foaia de copt de pe ea si  priviti rezultatul :








Un comentariu: