vineri, 16 noiembrie 2012

Tarta cu piept de pui si ciuperci


Haideti sa ne pregatim de week end cu un aperitiv pe masura, eu va propun o tarta cu piept de pui si ciuperci.



Pentru aluat aveti nevoie de :
      - 250g de faina
-125g unt
- 2 linguri de apa rece
- un praf de sare

Mai intai am pus untul( care trebuie sa fie la temperatura camerei), intr-un vas si l-am  faramitat bine cu ajutorul unei furculiti. 


Dupa care am adaugat faina si cu o furculita am amestecat-o bine cu untul.



Am adaugat apa si sarea si am framantat pana ce  aluatul a capatat consistenta(nu se lipeste de maini).
Infoliati aluatul si lasati-l  sa stea la frigider 1-2 h.


Tapetati o tava cu faina si unt si asezati aluatul.



Pentru umplutura aveti nevoie de :

- 300 g carne de pui (un piept mare)
- 300g ciuperci 
- o ceapa 
- 200g cascaval ras 
- o cutie de smantana;
- 3 oua;
-marar;
- condimente

Tocati pieptul de pui, condimentati-l cu sare si piper si amestecati-l cu ceapa tocata marunt.


De acum este simplu, puneti pieptul de pui peste aluat, ciupercutele tocate marunt si cascavalul ras.




Ouale le bateti ca pentru omleta, adaugati smantana, mararul tocat marunt, condimenati cu sare si piper  si le turnati peste cascavalul ras.



Se da la cuptor pentru aprox 1 h, pana se rumeneste frumos.







Un comentariu: