sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Shaorma de Pui



Weekend-ul acesta am gatit ceva delicios, shaorma de casa...am renuntat la cea comandata de la fast-food si bine am facut, necesita mai mult timp de pregatire, dar efortul depus mi-a fost rasplatit in momentul cand am savurat-o.

Ingrediente:

  • 800 g piept de pui
  • 200 ml smantana
  •  100 ml iaurt
  • castraveti murati
  • o capatana de usturoi
  • cartofi pentru prajit
  • varza
  • lipii libaneze
  • ketchup
  • 2-3 linguri ulei de masline
Primul pas pentru pregatirea acestei retete se face cu o seara inainte ,cand trebuie pregatita carnea. acesta se spala bine si se pune la marinat intr-un amestec format din 3-4 catei usturoi pisati, 200 ml vin alb,ulei de masline, sare si piper. Carnea o sa se fragezeasca si o sa aiba o aroma anume.

A doua zi incepem prin pregatirea sosului de usturoi , pisam fin restul de usturoi cu sare de mare,facem mujdeiul cu putin ulei, dupa care adaugam smantana si iaurtul.

Urmeaza sa curatam si sa taiem legumele, castravetii murati ii taiem fidelute, varza o tocam marunt si o frecam cu putina sare.

Carnea marinata  o pregatim pe gratarul incins.
 Intre timp pregatim si cartofii prajiti taiati pai.
 Carnea o taiem fasii subtiri.

Urmeaza ultima parte, asezatul ingredientelor unde  puteti sa optati fie pentru o shaorma la farfurie, asa cum am facut eu, fie pentru una sandwich, rezultatul va fi la fel de delicios. 
Pofta Mare!!








Un comentariu:

  1. Am pregatit shaorma de multe ori dar niciodata cu carnea de pui astfel.Am sa incerc si modul tau de a pregati carnea

    RăspundețiȘtergere