sâmbătă, 2 februarie 2013

Ostropel de Pui

         
Dintotdeauna am preferat mancarurile cu sos, fie el alb, rosu, toate combinatiile imi sunt pe plac, astazi m-am oprit la deliciosul ostropel de pui cu vin alb.

Ingrediente:

  • 4 pulpe de pui;
  • 400 ml suc de rosii ;
  • 2 linguri faina;
  • 2 linguri ulei;
  • o cana de apa;
  • o cescuta de vin alb;
  • 4-5 catei de usturoi;
  • o ceapa;
  • busuioc;
  • boia de ardei iute;
  • sare si piper.
Incepem prin a spala carnea, o condimentam cu sare,piper si boia de ardei iute si le punem la prajit intr-o tigaie cu ulei incins.

Cand carnea s-a rumenit bine pe o parte, o intoarcem.

Dupa ce s-a prajit pe ambele parti, adaugam ceasca de vin si jumatate de cana de apa si lasam la fiert pana scade lichidul.


Dupa ce lichidul a scazut, scoatem carnea in alt vas si in tigaie punem o ceapa tocata marunt, pe care o rumenim frumos, sosul de rosii si usturoiul dat prin razatoare. Le amestecam, dupa care adaugam busuiocul, si in functie de cum preferati sosul puteti sa mai adaugati jumatate de ceasca de apa si 2 linguri de faina pentru a iesi un sos mai inchegat.



Cand sosul fierbe adaugam carnea si mai lasam la fiert 10-15 min.


Puteti sa il serviti cu mamaliguta sau cu diverse garnituri, eu am ales legume gatite la steamer.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu