miercuri, 22 mai 2013

Paste cu legume la cuptor


Din categoria retetelor delicioase si rapide, si mai ales pentru iubitorii de paste,  astazi am sa va impartasesc un delicios preparat de paste gratinate la cuptor, care sunt convinsa ca va fi un succes in casele voastre, chiar si printre cei mici care au obiceiul sa cam fuga de legume.


Ingrediente:

  • 300 g farfalle sau orice tip de paste;
  • 3 linguri ulei de masline
  • o ceapa mica
  • 250 g sunsulita afumata
  • o capatana de broccoli
  • 300 g amestec mazare +morcovi
  • 300 ml smantana dulce
  • 2 oua
  • 200 g cascaval.
Intr-o oala mare punem la fiert pastele, conform instructiunilor de pe ambalaj.


Dupa ce pastele au fiert urmeaza sa pregatim si legumele in doua vase separate, intr-unul oparim bucatelele de broccoli timp de 2-3 minute si in celalalt fierbem morcovul si mazare.


Separat intr-o tigaie punem uleiul de masline si calim ceapa tocata marunt si sunculita, pana se rumeneste frumos.
Intr-un bol mare amestecam smantana dulce, ouale si 100 g cascaval dat prin razatoare si condimente dupa gust.


Peste amestecul de smantana am adaugat pastele,sunculita calita cu ceapa, bucatelele de broccoli si amestecul de morcov si mazare.
Am amestecat totul foarte bine si le-am pus intr-un vas termorezistent uns cu unt.

In cuptorul preincalzit la 180 grade am dat vasul pentru 30 min.


Dupa 30 de minute am scos vasul  si am presarat restul de cascaval ras si cateva rosii cherry si l-am mai lasat la cuptor pentru aproximativ 10 min pana cascavalul s-a rumenit.

La final am obtinut un preparat delicios si foarte aromat, datorita multitudinilor de legume si a sunculitei afumate.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu