vineri, 12 aprilie 2013

Ciulama de ciuperci cu piept de curcan



Ingrediente:


  • 500 g ciuperci champignons;
  • 300 g piept de curcan (il puteti inlocui si cu piept de pui)
  • un morcov
  • o ceapa mare
  • 400 g smantana
  • o legatura de patrunjel
  • sare si piper
Intr-o cratita am pus o lingura de ulei si am adaugat ceapa tocata marunt si morcovul ras.Le-am lasat sa se inmoaie la foc mic , adaugand o ceasca de apa.


Pieptul de curcan taiat cubulete, l-am pus in cratita si l-am lasat sa se inabuse peste morcov si ceapa.

Intre timp am taiat ciupercile felii si le-am pus separat intr-o craticioara impreuna cu o lingura de ulei. Am pus peste ele doua , trei linguri de sos din cratita si am lasat sa dea in clocot.

Separat am amestecat faina cu putina apa rece si o lingura de amidon.


Am pus ciupercile cu sos in smantana pentru a-i creste temperatura si sa nu se branzeasca.



Am turnat smantana peste carne si le-am mai lasat pe foc pentru inca 5-10 min.
La final am adaugat patrunjel verde tocat marunt.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu