duminică, 11 noiembrie 2012

Orez cu fructe de mare



Am zis ca ar fi timpul  sa mai experimentam ceva nou si exotic, si cum la moda in zilele noastre sunt fructele de mare, am zis sa le dau o sansa si pot sa va spun ca nu am regretat.
A fost o cina usoara si perfecta pentru intreaga familie.

Am folosit urmatoarele ingrediente:


-un pachet de fructe de mare congelat(500 g)
-200 g orez ;
- o ceapa si 4 catei de usturoi ;
-ulei de masline
- 2 rosii ;
-150 ml vin alb ;
-sare, piper, curry;












Mai intai  am pus uleiul de masline si orezul intr-un vas, unde l-am calit putin, dupa care am adaugat apa calda( de doua ori cantitatea de orez), si l-am lasat sa fiarba la foc mic pana apa a scazut .L-am condimentat cu sare si curry.






















Fructele de mare se spala bine si se oparesc in apa cu ulei si sare.Se lasa sa se opareasca de vreo cateva ori dupa care se spala din nou si se pun la scurs.

Ceapa si usturoiul se toaca marunt si se calesc putin, atentie cu usturoiul sa nu se arda pentru ca devine amar.











Adaugati fructele de mare si cele doua rosii taiate cubulete, le lasati putin sa se caleasca .









Adaugam vinul si lasam sa se evapore alcoolul complet dupa care amestecam cu orezul.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu